جاده ی زندگی

و خدایی که دراین نزدیکیست

و خدایی که دراین نزدیکیست

پیام های کوتاه
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۷
    خشم
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۰۲
    قرار
  • ۱۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۶
    زردی
  • ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۷:۴۱
    مادر
طبقه بندی موضوعی

کامنتدونی

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ب.ظ
این کامنتی فعاله از اون گوشه در موضوعات کامنتدونی رو بزنین این پست رو میاره
۹۵/۰۶/۱۶

نظرات  (۳۱)

سلام عزیزم
خوبی؟
بدو بیا پیشم
چه خبراااااااااااااااا چه میکنی تو
پاسخ:
سلاااام
پیامت رسید بدو بدو خودمو گذاشتم پیشت😍...
همیشه خوش خبر باشی دختر...
زندگی میکنیم .بی خبری...

آخه اینجام جائه تو اومدی اینجا لونه کردی؟
پاسخ:
بلاگفای نامرد هی نوشته هامو میپروند منم اومدم اینجا😔...
فرار کردم اومدم اینجا😉
سلام آسی
خوبی؟
دلم برات تنگ شد گفتم ی کامنتی بذارم و ی سلامی کنم:دی

پاسخ:
سلااااام.خوبی خانوم😍😍😍...چگونه ای؟؟؟
دل من واست قد نخود شده بی معرفت😘
خوشی؟خوش میگذره؟؟؟
دل من قد عدس شده :دی
هی خوبم روزای تکراری میاد و میره و منم که هیچی حس نمیکنم جز گذر زمان رو
بازم شکر
تو خوبی؟
راستی فک کنم کارتو عوض کردی. کار جدید مبارک :*
پاسخ:
بازم شکر ...همین که سالمی...همین که گذر زمان رو متوجه میشی...شکر...

منم خوبم ...خداهست...بقیه چیزها هم مهم نیست...
آره بخشمو موقتی عوض کردن...ممنون...دوست دارم همینجا بمونم باید ببینم از بالا چه تصمیمی واسم میگیرن
یه وقت فکر نکنی..نمینویسم یعنی نمیخونم...
میخونم..کیفم میکنم که پرستاری چقدر بهت میاد..
عاقا من از خدامه اصفهونی بشنوم..با لهجه بنویسسس😣
سلام🙌
پاسخ:
سلااااااااام...عروس خانوم...
عزیزم 😚.ممنون که میخونی ...
حس کردم جمله بندیم چقد به مدل حرف زدنم و لهجم نزدیک تره تا ادبیات نگارشی😊...
خوبی؟چگونه ای؟نینی نمیاری😉(از اون سوال حرص دربیاریااااا😃)؟؟؟
آسی مگه پرستاری؟
من فک کردم قسمت آزمایشگاه هستی!!:دی (نمیدونم چرا اینجوری تو ذهنم نقش بستی)
منم قراره برم بیمارستان:دی
پاسخ:
آره عزیزم
خب چندسال پیش تکنسین آزمایشگاه بودم...رشتمم مربوط به فعالیت های آزمایشگاهای تشخیص طبیه...
واسه کار؟جدی؟؟

سر وقتش میپرسما ازت( پلید می شویم😝) تازشم میگم آسی دومی کی میاد🙌

نه من هنوز تا حالا حس نکردم اصفهونی.. 
آسی دلم واقعا برات تنگ شدا... خیلی مواظب خودت باش.. خوبیات قشنگیات... 
پاسخ:
😂😂😂خب خب تسلیییییم😂😂

شما افتخار دوستی با یه اصفهانی ماه رو دارین😉😉😉...خودم نگم کی بگه هان؟

عزیزم من که نمیدونی چقد دل تنگتونم و دل تنگ  اون روزام...همتون دور شدین...البته زندگی متاهلی داری بهت حق میدم روزات شلوغ پلوغ باشه .ولی خوشا اون روزااااا...
تو هم مواظب خودت باش عروس جونم
به به خانوم پرستار مهربون:)
آره واسه طرح میرم. میرم بخش آی تی :)). آچار به دست تو بیمارستان میگردم :))
آسی مهربون مواظب خودت بااااااااااشششش
پاسخ:
عزیزم جدی؟؟؟ایشالا همونجا استخدام رسمی بشی...
آچار به دست😁...چه کار تمیزی داری تومحیط آلوده ی بیمارستان...موفق باشید گلی...ایشالا خوشت بیاد 
چشم شماهم مواطب خودتون باشین
وای خدای من ای بدجنس خانوم دیگه تو هم پیوستی ب جمع متاهلا
واااییییییییییییی کلی ذوق دارم خیلی خیلی خیلی مبارکه مبارکه عزیزم واقعا نمیدونم چی بگم
اسم آقاتون چیه ؟؟؟
ووویییییییییییییی دیونه منو کلی ذوق زده کرده
پاسخ:
دعاکن واسم راضیه جون که خوشبخت باشن و خوشبخت بمونم...😙😙😙
وایییییییی آسی جونمممممممممممم خیلی خیلی مبارکهههههه
عروس خانوم بگو بله بگو بله :دی
ان شالله خوشبخت بشین و کنار هم شاد باشین
سر عقد مارو دعا کردی یا نه :دی

پاسخ:
ممنون طیبه بیا بغلم😢😢😢
خیلی دعاتون کردم دلم خواست همتون یه روزی اون لحظه رو تجربه کنین تجربه ی شیرین کنار کسی که دوستتون داره و دوستش دارین.
نیازمند و محتاج دعاهات هستم واسه خوشبخت شدن عزیزم😙
فدات بشم عزیز دلم
با این دعات اشک تو چشام جمع شد:(

پاسخ:
قربونت بشم الهی بیای از روزای خوشت واسم تعریف کنی.روزای خوش دوتایی...باهرکی که خدا واست بخواد ...چون خدا میدونه چی به درد آدم میخوره بهترینشو واست میذاره کنار
کامنتی رو پیدا کردممممممممممم
وای آسی وای وای خیلی خوشحال شدمممم
پس توام اومدم قاطی مرغااا .. :***
عزیزم خیلی خوشحالم واست .. حالا که دیگه متاهل شدی حداقل از خواستگاریو آشنایی و اینا هم واسمون بنویس دیهههه

واست دنیا دنیا خوشبختی دعا میکنم
خوشبختی نه پوله نه تحصیلاته نه شغل پر درآمده
خوشبختی فقططط آرامشه
واست دنیا دنیا آرامش آرزو میکنم :*
پاسخ:
سلاااام.اینجانب یک عدد مرغ🙋😂
خوبی هانا؟؟؟کی عروسیته؟؟؟
مفصله اگه وقت کردم مینویسم وگرنه مارو همینجوری داشته باشین...کلی اتفاق جدید نوشتنی میوفته که دلم میخواد بنویسمو وقت نمیکنم...
خیلی واسمون دعا کن هانا...حالا اول زندگی نیاز داریم به دعاهای همه...
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۳۵ سه نقطه(نرگس)
بعد چند ماه اومدم اینجا بهت سر بزنم...
و چقدر بدی که قولت یادت رفته که بهم گفته بودی هروقت عروس شدم بهت خبر میدم..

اگر بگم چقدر خوشحال شذم برات باورت نمیشه :(
انشالله که خوشبخت بشی عزیییییییزم😘😘😘❤❤❤❤
زیر سایه آقا امام زمان)عج( زندگیتون پر باشه از آرامش❤❤❤❤❤

دیگه از این به بعد تو باید واسه ما مجردا دعا کنی :(

چقدر منتظر این لحظه بودماااااا💋😘💋😘❤❤❤❤❤
پاسخ:
سلاااااااام فداتشم تو کجایی؟؟؟
دقیقا کجایی؟؟؟عزیزم کجایی؟؟؟
ببخشید بی خبر بودم دلم میخواست خبرتون میکردم ولی از نشدن ها ترسیدم...نرگس از ته دلم میگم الهی این روزها قسمت و روزیتون بشه😙😙😙😙
ان شالله آسی جون مهربون
آسی بیا از ماجرای خواستگاری و اینا بنویس خب (آیکوت قلبی که داره تن تن میزنه :دی)

پاسخ:
طیبه ما ماجرای خواستگاریمون یکم حرفهای ناراحت کننده توش داشت شش هفت ماهم طول کشید...و راستش چندشب پیش شوهرم ازم قول گرفت که دیگه یادآوری نکنم که خوشبختیه  الانمونو بچسبم...این که شوهرم میگه تو رو راحت به دست نیوردم کلی دلخوری ناراحتی انتظار پشت این شش هفت ماه بوده...راستش میتونم تعریف کنم ولی میترسم تو روحیم تاثیر بذاره خوب و بدیشو میذارم وقتی بچه هام سررسیدن به عشقشون دارن سختی میکشن میگم...
طیبه جان شوهرم از این همه سختی که کشیده ناراحت نیست اصلا اتفاقا میگه هرپسری رو دیدین دختری رو میخواد سنگ بندازین جلوش من دیگه فهمیدم اینجوری آدم قدر طرف میاد دستش وقتی شب و روزت میشه طرف ...ولی به من میگن ناراحتیارو فراموش کن حرفای زده شده رو...
عزیزممممممم
راس میگن خب
دیگه به هم رسیدین شاد باشین بیخیال غم گذشته :دی
آقا در مورد برق اتاقت یادمه قبلا گفته بودی برقا رو خاموش میکنم که متوجه نشه بیدارم و اینا که الان گفتی همسرتون نگاه میکنن خونتون رو
الان یادم اومد :دی
ان شالله همیشه کنار همسر مهربونت خوشبخت و شاد باشی و لبتون خندون باشه و ثمره عشقت رو ببینی آسی جون مهربون :*
پاسخ:
طیبه همسرم آقای خواستگار نیستاااا یکی دیگس...اون آقای خواستگار بود بعدم اتاقمون تو یه خیابون دیگه پیداست ...چراغای سالنمون تو یه خیابون دیگه...آقای همسر چراغای سالنمونو نگاه میکنن...
طیبه حالا که گفتی یادم افتاد...جدی تموم عاشقانه ای که دلم میخواستو آقای همسر دارن اجرا میکنن...
واسه همین میگم طیبه همه چی هرچی حتی کوچکترین چیزهارو هم از خدا بخواه و آرزو کن...
اگه آقای همسر اندازه بقیه دوستم نداشت دق میکردم...

ان شااالله با دعای شما و همچنین روزی شما
مبارکت باشه عروس خانوووومممم

ایشالا  تا آخر عمر عاشق باشین و خوشبخت...

دعا میکنم زندگیتون مثل عسل شیرین باشه....
پاسخ:
مرسی عزیزم.تو کجا غیبت زد قرار بود عروسی کنی ولی رفتی که رفتی...بنویس نمیتونی؟
ممنون بابت دعای شیرینت
آسی نمیدونم چرا هر دفه ی چیزی میگی اشک تو چشام جم میشه:(
واقعا خوبه ی خدایی داریم که حواسش بهمون هست با اینکه ما حواسمون به خودمون نیس:(
ان شالله همیشه دلت شاد باشه آسی :دی
اصن اینقده خوشحالم ی آدم خوووووب قسمتت شده واقعا تمام حسای خوبتو بهم منتقل میکنی :*
آسی ماه عصل ییاین شمال:دی

پاسخ:
از بس دلت پاکه دختر.فداتشم😚😚😚
واقعا خدایی داریم که ازخودمون به خودمون مهربونتره.
ایشالا یه آدم عالی ناب دوست داشتنی به زودیای زود روزی تو بشه گلم...
عاقا بیا به شوهرم بگو عید منو بیاره شمال😥
شمال دوست...جدی اگه تو هوای شرجیش نفسم نمیگرفت شمال مثل بهشت می مونه خوراکه زندگیه
ان شالله
خب بیاین دیگه
مستقیم بیاین رامسر:دی
شما بیاین رامسر منم ماه عسلمو میام اصفهان البته فعلا دنبال دومادم :))
شرجیش که نگو تابستون نفسمون میگیره :دی
پاسخ:
وای رامسر زندگی میکنین؟؟؟
عجب بهشتیییی...خوشبحالتون...
از خدامهههههه میدونی از خداااااام...
قدم خودتو دوماد رو چشمام😚
سلام عزیزم عیدت مبارک بدجور درگیر همسروکار شدیا
چ خبر؟خوش میگذره ؟
پاسخ:
سلام گلی عید تو هم مبارک عروس خانومم...آره خداییش خودمم کمبود خواب گرفتم انقد درگیر و بدو بدو داریم...
الان میام پیشت😙😙😙
عیدت مبارک عروس خانوم :-))

جفتمون اولین عید متاهلیمونه :-))

خداییش خیلی میچسبه بهار با یار :-)

+اولین بار موهای منم دیر رنگ گرفت و اونی که میخواستم نشد ولی بعد از اون دیگه خوب شد :-)


پاسخ:
عید تو هم مبارک عزیزم😚😚😚

اولین عید متاهلیتون مبارک باشه الهی...
خیلی میچسبه...
+امیدوارم😥
سلام عزیزم شما کی اومدین مشهد!!!
حسابی پس خوش گذشته خداروشکر عروس خانوم گل 😍😍
کی مراسم جشنتونه بسلامتی؟
وای چ صحنه های خنده داری داشتی اون تیکه مدافع حرم غش کردم از خنده 😂😂😂
پاسخ:
سلاااام.شنبه اون هفته ای که روز مرد سه شنبش بود😂...
خیلی خوش گذشت خیلیااااا...یعنی میشه تو دوران عقد یا حتی بعد عروسی این مسافرتها تکرار بشه؟

جشن چی؟؟؟جشن هقدمونو که گرفتیم ...مهمونی پشت عقدمون روز جمعه 25فروردین برگزار شد بابام خیلی تو خرج افتاد ولی عالی بودهاااا ...مدیونشونم...
وای راضیه باید بودی درلحظه میدیدی صدام تا صدتا اتاق اونورتر میرفت انقد که بلند بلندمیخندیدیم...انقد قیافه همسرم جدی بود باید بودی میدیدی...یه عکساش بغضم داشت انگار واقعا با مدافع حرم گرفته از بس شیطونه...
خوبی مامانی؟؟؟نینی خوبه؟
آسی جون اینکه همیشه همسرت یادآور میشه ب خودش ک توروراحت بدست نیاورده وهرلحظه قدرتوروبیشتر میدونه خیلی عالیه هیچ مردی نمیتونه مث همسر تو ک اینجوری همسرشو بدست آورده قدرشو بدونه !!مثلا شوهر من چون منو خیلی ساده بدست آورده زیاد این چیزا واسش اهمیت نداره ولی خواهرام همسراشون یکمی سخت تر بدست آوردن قدرشونو بیشتر میدونن
واسه جهیزیه خریدنتم خب با کمک مامانو خواهرت هروقت وقتت آزادبود گاهی برو بازارارو نگاه کن قیمتاشو مدلاشو هرکدومو ک بیشتر خوشت اومد با مشورت بقیه همونو بخر تا بعدا خیلی اذیت نشی جهیزیه ضربتی خریدن خیلی استرس داره توش من ک کم کم باحوصله رفتم خریدامو انجام دادم باوجود اینکه زیاد باید تو خرج کردنم مراعات میکردم ولی خداروشکر خوب بود
واسه سرویس چوبتم باهمسرت برو بازار با کمک هم دیگه سرویساتونم انتخاب کنید
ان شاءالله همیشه خوشبخت باشی عزیزم:*
پاسخ:
راضیه جان خیلی توی اصل قضیه فرق نمیکنه که بخاطر به دست اوردنت تلاش کردن  یا نکردن...همشون یه جور برخورد میکنه هرجور که میخوان به دست آورده باشن...کم و زیادش حاصل تربیتشونه...من پدر شوهر خدابیامرزم خیلی خانمشو دوست داشته اینجوری بزرگ شدن محبت کردنو هنجار میدونن...زنو لطیف و حساس مثه گل میدونن...
بعدم بهتر راضیه...شوهرم یه منتییم سرم داره همش😂😂😂هی میگه من راحت به دستت نیوردم تا اشتباهاتشو چشم پوشی کنم یا یه جاهایی کم لطفیاشو😂😂😂😂.از اونور قصه هم نگاه کن😂😂😂.مردها زرنگن...از همه چی سواستفاده ابزاری میکنن...جدای شوخی مردهای ما همشون خوبن مرد بد ندیدیم...

واااای اسم جهیزیه میاد دل آشوب میشم...کاش اینجا بودی کاش کمکم میکردی...
شوهرم مثه خودم مشکل پسنده هیچ چیزیو باهاش بازار نمیرم دیگه...یه بساطی داریم دوتایی میریم خریدهاااا من بعد ده ساعت گشتن میپسندم تازه آقا میفرمایند واااای این خیلی جفنگه ،تو باید یه چیز سناتوری بپوشی...هیچی دیگه ده ساعت دیگه هم بذار روش...این واسه یه مانتوعه که چندوقت میپوشم وای به حال جهیزیه...اصلا نمیبرمش😁
سلام آسی جوووووووووووووووووووون
خوبی عزیزم؟
نماز روزه هات قبول
تو این شبا منو فراموش نکنیا
حالم دلم خوب نیس اصلا دعا کن برام با اون دلای پاک مهربونت
پاسخ:
سلام عزیزه دلم.فداتشم
تو خوبی؟؟؟طاعاتت قبول باشه...
چشم حتما اگه دعام بگیره هرشبی رفتیم دعا دعاکردم همه رو تو هم تو لیست بودی...
طیبه آروم باش خیلی صداش کن ...صدای خودتو میخواد که ناآرومی...میخواد صداتو بشنوه...شب قدره کم نذاری واسه خودتاااااا ...چیزای بزرگ بخواه زیاد بخواه...ازش بخواه همیشه وسط کادرش باشی...

ناآرومم کردی خداکنه حال دلت خوب شه رفیقم😙😙
سلام عزیزم حق داره همسرت این دلشوره ها برای همه چی قبل عروسی هست تو هم حق داری
ان شاءالله خدا براهمه جوونا درست کنه برای شما هم همینطور عزیزم
پاسخ:
سلام مامانییییی😘😘😘
دعامون کن خیلی فکرمون درگیره
سلام آسی مهربون
خوبی عزیزمممممممممم؟
آسی ان شالله همیشه دلت شاد باشه الان یادت افتادم ی عالمه واسه خوشبختیت دعا کردم چون تو لایق بهترینها هستی 
آسی واسم دعا کن همیشه 
یادت نره ها دلت خیلی پاکه
 
پاسخ:
سلام عزیزم سه چهارروز پیش یهو دلم هواتو کرد ...گفتم ایشالا هرجا هست دلش خوش باشه...

بخدا دغدغه ی روزهام دوستام شدنو خوش بودنو و خوشبختیشون...
طیبه هرجور آدمهارو ببینی خودت همون شکلی هستی خودت لایق بهترینهایی...
دختر خوبی؟؟؟چه میکنی؟؟؟
سلام آسی مهربون
سلام عروس خانم خوشگل
عروسیت مبارککککک ایشاله خوشبخت بشین
ان شالله دو نفره های خوووووب براتون رقم بخوره
آسی جون دعا برام یادت نره ها
خیلی خیلی محتاجم به دعا

پاسخ:
سلااام.کجایی؟؟طیبه اینستا نداری؟؟؟
دلم واست تنگ شده بود چیکارا میکنی دختر؟؟؟
الهی این روزها روزیت بشه زود...
سلام عروس خانوم...

کامنت نمیذارم ولی تک تک پست هاتو میخونم...

خاموشم ولی همیشه هستم :-*
پاسخ:
سلام عزیزم.
ممنون که وقت میذاری میخونیم ...
چرا نمی نویسی دیگه؟
سلام آسی جانم 
خیلی ممنونم از لطفت و وقتی که واسه خوندنم میذاری 
اینکه گفتی گاهی باهم هم روحیه هستیم  حس قشنگی داشت برام 
مرسی ازین که آدرست رو برام گذاشتی که با خودت و دنیات بیشتر آشنا بشم ... 
و بازم ممنونم که دنبالم میکنی 

پاسخ:
سلااااام خوش آمدین

خواهش میکنم .باید زودتر پیام میذاشتم گاهی که فرصت داشتم که پیام بذارم واستون کامنتی نداشتین...ببخشید
خوشبخت باشین...
سلاممم آسیه مهربونم خوبی عروس خانوم گل؟
من هستم .. از ریدر میخونمت واسه همین کامنت نداشتم :*
پرشین وبمو گرفت و هرچی پیگیری کردم بهم پسش ندادن
منم خیلی دیگه سرد شدم به وب نویسی
ولی تو بنویس :*

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی گلم؟؟؟زندگیت میزونه؟؟؟آب مشهد بی وفا میکنه؟؟؟

بنویس یه جای دیگه هرجا راحتی ...
میبوسمت
منم که هرجا بری بیخ ِ ریشتم
و
همه جا یه اثری ازم هست :)
پاسخ:
خوبه اینستاهستی انقد نمی نویسی و نیستی همین که لایک میکنی یعنی علایم حیاتی...
بنویس عاطفه...
عزیزم 
از این دست اتفاق ها برای همه اوایل زیر یه سقف رفتن افتاده و میفته
بعد از یه مد خیلی بیشتر با هم مچ میشین و به این چیزای ساده میخندین :*
پاسخ:
هانا این اوایلا چقد سخته ...
هرکسی هم یه جوریشو کشیده   ....

خدا کمک کنه