جاده ی زندگی

و خدایی که دراین نزدیکیست

و خدایی که دراین نزدیکیست

پیام های کوتاه
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۷
    خشم
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۰۲
    قرار
  • ۱۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۶
    زردی
  • ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۷:۴۱
    مادر
طبقه بندی موضوعی

ماچ سفت😀

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ


یه دختر کوچولوی نازنازی وقتی میخواست خدافظی کنه میاد کنارم قدش یکم بالاتراز زانومه...میگه خاله خوابیده بودم داشتم نگاتون میکردم دلم واستون سوخت...مامانش میخنده میگه یعنی دلش یهو واستون تنگ شده...دخترنازنازی میگه خاله وقتی خوابیده بودم گفتم وقتی اومدم پایین میپرم ماچتون میکنم...از تلفظ ماچتون میکنم و احساساتش خندم گرفته میگم فدای محبتت بشم خاله...

یکم صبر میکنه میبینه مشغول کارامم میاد کنارم دستاشو باز میکنه میگه خاله میشه بیای پایین ماچت کنم سفت؟!

همه نرسها خندشون گرفته...میام پایین و محکم بغلش میکنم میگم وای خاله دلمو آب کردی...محکمو سفت ماچم میکنه(به قول خودش)منم سفت بوسش میکنم...

خلاصه نرسها دونه دونه حسودیشون گل کرد و بچه رو مجبور کردن ببوستشون...میگم آی حسودااااا...


خلاصه یه کاری کردن بچه توبه کار بشه واسه ابراز احساساتش😂...دونه دونه ماچشون کرد😂...


#خاطرات_یک_نرس_دیوانه

***عاشق تلفظ ماچ و تلفظ کلمه ی سفتش شدم اساسی😍😍😍...

***خدایا ازاین دخترها واسه منم بذار کنار ...همینجوری شیرین زبون...

***دلم واست تنگ شده جونم...😑...

***اگه امشب شب یلدا و دورهمی خوبی دارین یاد من هم بکنین...دلم عجیب دورهمی میخواد...امسال خبری نیست...

***دلم سینما میخواد ..دلم قدم زدن کنار زنده رود میخواد.دلم کافی شاپ میخواد...دلم چندتایی میخواد اینارو...دلم خیلی چیزها میخواد ولی...هیچی بیخیال...همه سرگرم زندگی کردناشونن...کسی حواسش به من نیست...غرنزدمااااا...فقط نوشتمش ...گریه های دیشبو نوشتمش فقط همین


۹۵/۰۹/۳۰