جاده ی زندگی

و خدایی که دراین نزدیکیست

و خدایی که دراین نزدیکیست

پیام های کوتاه
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۷
    خشم
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۰۲
    قرار
  • ۱۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۶
    زردی
  • ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۷:۴۱
    مادر
طبقه بندی موضوعی

فرشته ها مادر هستند

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۹ ب.ظ

بعد بیست چهارساعت که اومدم خونه .کلید میچرخونم توی در...مثه دزدها یواش یواش میرم تا توی اتاق کیفمو خالی میکنمو لباسامو عوض میکنم موهامو شونه میکنم و پتو و پشتیمو برمیدارم میرم وسط پذیرایی روبروی کولر میخوابم...چشممو باز میکنم مامانی تلفنش تازه تموم شده دارم کش و قوس میام همینجوری که خوابیدم که مامانی منو میبینه با یه ذوقی میگه آسی کوچولوووو و پرواز میکنه سمتم میاد محکم بوسم میکنه میگه 24ساعته ندیدمتااااا قبل خوابت نباید بیای منو بوس کنی؟میگم خواب بودین میگه خواب باشم میفهمم اومدی



اخه من به فدات مادره من....

۹۶/۰۳/۲۷