جاده ی زندگی

و خدایی که دراین نزدیکیست

و خدایی که دراین نزدیکیست

پیام های کوتاه
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۷
    خشم
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۰۲
    قرار
  • ۱۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۶
    زردی
  • ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۷:۴۱
    مادر
طبقه بندی موضوعی

هم نامهربونه هم آفت جونه ...

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ق.ظ

یه فیلم توی ویدیوهای گوشیم هست که من مخفیانه عاشقشم




یکی از دلایلی که ازدواج کردم غیراز برداشتن ابرو و رنگ کردن مو ساختن دابسمش باهمسر بود اونم آهنگ هم نامهربونه هم آفت جونه😂😂😂😂(یعنی دلیل از این مهمتر داریم؟؟؟بخدا انقد تو فامیل گفتم باورشون شده😂😂😂😂😂)


با موهای نم دار و مانتو تو دلبازی که به علت مورمورشدنم از سرمارو لباسم تنم کردمو همسری که املت گذاشته رو گاز تا مغز پخت بشه واسه صبحانمون که لنگ طهری هیچ آشپزخونه ای آش نداشته و لنگ ظهر اصلا وقت بیدار شدنه آخه؟؟؟؟(ساعت نه و نیم لنگ ظهره؟!!!!)؛یه کلیپ ساختیم هروقت میبینم دلم واسه همسرضعف میره اساسیییییییی...آرنجشو گذاشته رو میز ناهارخوری توی آشپزخونشون  و صورتشو تکیه داده به دستش منم رویه صندلی کنارش نشستم ....فقط اونجایی که من دارم موهاشو میکشم  و هی کتکش میزنم که هم نامهربونه هم افت جونه هم با بقیه میپره هی با لب خوانی واضح میگه بخدا دروغ میگه من اینکاره نیستم همشو دروغ میگه...


و هروقت این فیلمو میبینم از ته دلم قربون صدقش میرم...نگاه مظلومانش و درعین حال درایتش  منو کشته😁...

آخه تو چقد باحالی پسر...😙😙😙



***حالا چرا گفتم مخفیانه عاشقشم...علتش همون موهای نم دارمونه که دوستان مجرد بی حیایمان(که ما مجرد بودیم والا بلا حیا داشتیم😂😂😂😂)تذکر دادن که بعله موهاتونم که پشتش نم داره خانوم...ماهم درجواب گوشی را از دستشان قاپیدیم و گفتیم یکم حیا از اوجب واجباته واسه دختر مجرد بخداااااا....خلاصه هنوز که هنوز رومون نشده به کسی غیر از اون دوستان نشون بدیم و مخفیانه عاشقشم اساسیییییی....


***هم نامهربونه هم آفت جونه ؛که الهی من فداش بشم

۹۶/۰۶/۲۲