جاده ی زندگی

و خدایی که دراین نزدیکیست

و خدایی که دراین نزدیکیست

پیام های کوتاه
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۷
    خشم
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۰۲
    قرار
  • ۱۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۶
    زردی
  • ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۷:۴۱
    مادر
طبقه بندی موضوعی

دردانه برادر

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ

مامانم زنگ میزنه و با یه شوقی از اولین تجربه ی خواستگاری رفتنش تعریف میکنه...و من تند تند تو دلم قربون صدقه ی ذوقش میرم...مردیم تا راضی شد آبرومونو نبره و دنبال مامانم بره ...پسره سرتقیه...هرچی میگیم پس خودت انتخاب کن تا کارمارو هم راحت کنی میگه اگه بخوام ازدواج کنم سنتی ازدواج میکنم برم جلوی دختر مردمو بگیرم بگم میشه بامن ازدواج کنین؟؟؟!!!!

میترسم از سال دیگه که سی سالش میشه ...تجربه ثابت کرده پسرهای فامیل ما سی رو رد کنن دیگه زن گرفتنشون جز افسانه ها میشه...

 موهاش داره میریزه سفید میشه و مامانم غصه هاش زیادتر...گاهی جلو خودشو نمیتونه بگیره و اشک میریزه و دلم مچاله میشه واسه مادرها...که این اولاد پیرشون میکنه و عاشق این پیرشدنه میشن ...مثه خنجر از عشق خوردن میشه واسشون خنجره تو پهلوعه ولی عشقه عشق...


باخنده تعریف میکنه که داداشت میگه دختره مثه آسی شاد نبود شیطون نبود  آروم بود انگار و دلش میخواد زنش مثه تو باشه شیطنتاش خنده هاش بازیگوشیاش هیجاناش ...

بلند بلند میخندم میگم بهش بگو برادر من مردم باشعورن متینن آرومم با وقارن باشخصیتن مثه من که شبیه یویو نمیشن که ...و من و مامانم به فحشای زیرپوستی که به خودم دادم غش غش میخندیم و همسر روبروم باتعجب و دهن باز بهم نگاه میکنه😂😂😂


***تو جلسات خواستگاری انقد ادای دخترای باشخصیت و متینو درمیوردم که جلسه ی چندم که حس میکردم دیگه داره اوکی میشه به طرف میگفتم منو اینجوری نبینینااااا من خیلی زیادی شیطونم توخونه میگن بمب انرژی...این تصویری که الان از من دارین شاید بعدا درمقابل غریبه ها ازم ببینین...


همسر ماه ها بعد ازدواجمون همش میگفت میگفت یه جوری گفتی شیطونی گفتم کل شهرو تی ان تی میذاری میره رو هوا😂😂😂دختربه این خوبی ملوسی شیطنت نداری اصلا ...اینجوری نباشی که افسرده ای😉...و ما خرسند از اینکه از اون دسته مردها نیست که بگه بشین بچه آبرومونو بردی یا یکم متین باش ززززززنننننننن....(یه همچین تصوری داشتم از همسرم تو جلسات خواستگاری 😁😁...بعد دیدم نه بابا خودشم پایه ی شیطنتامه)


نتیجه گیری :آدمها از آن چه درخواستگاری میبینین گوگولی تر هستن...


***دعا کنین داداشم پیگیر مسئله ازدواجش بشه نمیگیم جای اول بگه همین ولی حداقل بره ببینه بررسی کنه ببینه میخواد نمیخواد چه جوری میخواد اصلا...اینم یه غصس واسه مادرپدرها...

۹۶/۱۰/۰۳