جاده ی زندگی

و خدایی که دراین نزدیکیست

و خدایی که دراین نزدیکیست

پیام های کوتاه
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۷
    خشم
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۰۲
    قرار
  • ۱۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۶
    زردی
  • ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۷:۴۱
    مادر
طبقه بندی موضوعی

پر از حرف، پر از فکر

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ق.ظ

حذف شد...😙😙😙


بعضی پست ها حذف میشه بعد چندروز...

۹۵/۰۲/۱۳

نظرات  (۳)

چقدر آشفته ای عزیزکم...

من اصلا دوست خوبی نبودم که نتونستم تورو دو دستی بچسبم که در نری از دستم :|

وگرنه همه حرفاتو..همه حرفای دلتو با جون و دل گوش میدادم :|
پاسخ:
خیلی فکر یه جا ریخته تو ذهنم...
نرگس تو دوست خوب و ماهی هستی ...خیلی جاها باهات حرف زدم و آروم شدم...
همین که هستین همین حضورتون بخدا ارومم میکنه حس میکنم شما انرژی میدین که باهمه چی بجنگم...

شاید چون میدونم همه یه جوری مشکل دارن دلم نمیخواد آه و ناله ی زیاد بکنم ولی نیاز به نوشتنشون دارم گاهی
شکر زندم آسی فقط بگم زندم بهتره
پیر شدم بقول یکی از دوستام روانی شدم!!
آسی میخونمت ولی خاموش
آسی عاشق خیاطیم اینقده خوشحال شدم خودت خیاطی میکنی کاش نزدیک هم بودیم واسه منم میدوختی :D

پاسخ:
طیبه ؟؟؟تو این مدت که بی خبرم ازت بهت چی گذشته؟؟؟
محکم باش دختر.

میدونی که اگه خودم خاموش باشم سختمه ولی خواننده های خاموش اینجارو دوست دارم😉
منم خیاطیو دوست دارم ...هنوز که حرفه ای نشدم  ولی از خلق یه لباس کلی ذوق زده میشم عین بچه هاااا

تعارف اصفهانی بزنم بگم تو لب تر کن؟؟؟(فکرکن بدون اندازگیری😃)
آره آره تعارف بزن اونم از نوع شمالیش:D
بگو چیا نگذشته بهم ولی دیگه پوس کلفت شدم با هر شوکی که بهم وارد میشه میخندم
منتظر ی معجزم
فک نمیکردم من و تو مث هم بشیم تو عشق هردوتامون بازنده شدیم
این نیز بگذرد ولی خدامون بزرگه خیلی هم بزرگ
 فدای تو بشم آسی جونم نماد صبور بودنی واسم
پاسخ:
فداتشم عزیزم...
بمیرم بی خبر بودم ازت...ولی طیبه من به این فکرمیکنم شاید قراره خیلی اتفاقات خوب بعدا واسمون بیوفته که اینهمه هرچی بدبیاریه هرچی شکسته سرمون میاد...

طیبه منم عین تو خندم میگیره از بدبختی جدید...دیگه حس ضدضربه بودن بهم دست میده...
بخدا میرسه معجزه مگه خدای ما با بقیه فرق داره مگه خدا حواسش به ما نیست؟!ما صبرمون کمه ما حکمتشو نمیفهمیم...خدای ما خدای موسی و یوسف و یونسم بود ...نجاتمون میده...

خدانکنه...من اصلا ادم صبوری نیستم ولی خدا تو هرشرایطی صبرشم میده بعضی وقتا که فکر میکنم میگم وسط اینهمه داستان من چه صبری  به خرج دادم و علم به این دارم که خدا خودش این صبرو بهم داده...خدا به هممون صبر بده ...